بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها (بدون احراز هویت)

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها (بدون احراز هویت)

چشم بورس > رمزارز‌ها > بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها (بدون احراز هویت)
زمان مطالعه: 10 دقیقه
فهرست مطالب

صرافی ارز دیجیتال یا همان اکسچنج پلتفرمی است که امکان معامله و تبدیل ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. همان طور که از نام آن پیداست این صرافی شکل فیزیکی ندارد و امکان معامله را از طریق سایت و اپلیکیشن فراهم می‌کند. صرافی‌ها به شما امکان معامله می‍‌دهند.

فعالان بازار رمزارزها همیشه دغدغه دارند که با چه اطمینانی از یک صرافی ارز دیجیتال خارجی استفاده کنند. افرادی که می‌خواهند خرید کریپتو بدون احراز هویت انجام دهند، به دنبال صرافی‌های مطمئن می‌گردند. متاسفانه هنوز امکانات بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی پاسخگوی نیازهای معامله‌گران حرفه‌ای نیست. بعلت نیاز به احراز‌هویت (KYC) و قوانین مبارزه با پولشویی (AML) امکان استفاده از بسیاری صرافی‌ها برای ایرانیان فراهم نیست. تصمیم گرفتیم در این مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها را معرفی کنیم. به امید اینکه ایرانیان با دید بازتری بتوانند صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها (بدون احراز هویت)
بهترین صرافی‌ ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها

صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها

همانطور که گفتیم، به علت قرارگیری در لیست سیاه FATF و قوانین ضد پولشویی و نیاز به احراز هویت، اکثر صرافی‌‌هایی که کاربران خود را احراز هویت می‌کنند، به کاربران ایرانی اجازه دسترسی به معاملات آنلاین نمی‌دهند. برخی از صرافی‌ها مانند بایننس نیز امکان فعالیت محدود به کاربران ایرانی می‌دهند اما بسیاری از کاربران با استفاده از IP نادرست با مشکل احراز هویت بایننس مواجه می‌شوند که به راحتی قابل حل نیست. لذا بهترین صرافی خارجی برای ایرانی‌ها، صرافی‌ است که امکان انجام معاملات بدون نیاز به احراز هویت را فراهم کند.

امنیت صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها، امنیت آن است. اینکه دارایی منتقل شده به آن صرافی در کیف پول‌های سخت‌افزاری قرار می‌گیرد یا در کیف پول‌های نرم‌افزاری. همچنین نحوه ذخیره اطلاعات کیف پول‌های آن صرافی چگونه است.

ما در مقاله پیش رو به معرفی کلی بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها می‌پردازیم. لازم است که افراد قبل از اقدام به سرمایه‌گذاری، اطلاعات بیشتری درباره صرافی مد نظر خود جمع کنند.

خرید ارز دیجیتال از صرافی ارز‌دیجیتال خارجی

صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، درگاه پرداخت ریالی ندارند. لذا ایرانیان نمی‌توانند مستقیم دارایی ریال خود را در این صرافی‌ها سرمایه‌گذاری کنند. ابتدا باید از مسیرهای موجود در کشور مانند صرافی‌های داخلی ریال خود را تبدیل به یک کوین کنند. سپس با انتقال به صرافی خارجی، اقدام به معامله در آن صرافی کنند.

صرافی‌های ایرانی (مانند نوبیتکس، اکسیر یا آریومکس) برای تبدیل ریال به کوین‌ها قابل استفاده‌ هستند. همچنین برای انتقال دارایی به صرافی خارجی، می‌توانید از کوین‌های مختلف استفاده کنید. ترون، لایت‌کوین، تتر و ریپل کوین‌های مناسبی برای انتقال دارایی بین صرافی‌ها هستند. اکثر افراد علاقه دارند ابتدا تتر خریداری کنند. سپس با تتر بدون احراز هویت از صرافی‌ها خرید کنند. برای یادگیری نحوه انتقال دارایی از صرافی‌های داخلی به صرافی خارجی، ویدیو آموزشی انتقال تتر از صرافی نوبیتکس به صرافی بایننس رو مشاهده کنید. انتقال از سایر صرافی‌ها هم مشابه انتقال از نوبیتکس است.

کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار می‌کند؟

بدلیل تحریم بودن، اکثر صرافی‌های خارجی که نیاز به احراز هویت دارند با ایران کار نمی‌کنند. اما صرافی‌هایی که امکان استفاده بدون احراز هویت را دارند، با ایران همکاری می‌کنند. این صرافی‌ها عموما به دو دسته صرافی‌های متمرکز بدون احراز هویت (CEX) و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) تقسیم‌بندی می‌شوند.

اما در انتخاب صرافی‌های ارز دیجیتال چه معیارهایی را باید در نظر بگیریم؟  ویژگی‌هایی مثل امنیت بالا، امکان پرداخت با عرض فیات، نقدینگی زیاد، پشتیبانی آلت کوین ها، کارمزد کم، سقف برداشت بالا و رابط کاربری قوی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که برای انتخاب یک صرافی باید به آن‌ها توجه کنید.

صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت

به دلیل قوانین مبارزه با پولشویی،‌ اکثر صرافی‌های ارزهای دیجیتال کاربران خود را احراز هویت می‌نمایند. بسیاری از صرافی‌ها به دلایل مختلف، امکان احراز هویت کاربران ایرانی را ندارند. لذا یک فاکتور‌ مهم در انتخاب صرافی خارجی، امکان برداشت رمز ارز بدون احراز هویت است. تنها برخی صرافی‌ها امکان معامله رمزارز‌ها بدون احراز هویت را به کاربران ارائه می‌دهند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها برای خرید آلت‌کوین‌ها: اسنداکس (بیتمکس)

بهترین صرافی ارزدیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها (بدون احراز هویت)
صرافی ارزهای دیجیتال اسنداکس (بیتمکس) Ascendex – BitMax بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها برای خرید آلت کوین و شت کوین

اسندکس از سال 2018 و در سنگاپور با نام بیت مکس فعالیت خود را آغاز کرد. بیت مکس از مارس 2021 نام خود را به اسندکس تغییر داد. صرافی بیتمکس Bitmax یا اسندکس Ascendex یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال بدون احراز هویت در دنیاست. این صرافی یک ویژگی متمایز‌کننده در بین صرافی‌های ارز دیجیتال دارد. در اسندکس می‌توانید تعداد بسیار زیادی از آلت کوین‌ها را معامله کنید. به بیانی این صرافی پروژه‌های جدید دنیای رمزارزها را زودتر از صرافی‌های مانند بایننس لیست می‌کند. بخاطر همین سریع‌تر از بقیه امکان سرمایه‌گذاری در آن پروژه‌ها را فراهم می‌کند. همچنین اسندکس یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها از نظر سقف برداشت بدون احراز هویت محسوب می‌شود.

سقف برداشت روزانه اسندکس مانند بایننس بدون احراز هویت دو بیت‌کوین است. کاربران ایرانی نیز می‌توانند صرفا با داشتن یک ایمیل در صرافی اسندکس (بیتمکس سابق) ثبت نام کنند. حجم بالای معاملات صرافی اسندکس (بیتمکس) باعث می‌شود که شما دیگر نگرانی از بابت نقدشوندگی نداشته باشید. این صرافی در رتبه‌بندی ۱۰ صرافی برتر سایت CoinMarketCap قرار دارد. به علت تعداد زیاد آلت‌کوین‌ها، خرید اتریوم، ترون و ریپل بدون احراز هویت و همینطور بقیه آلت‌کوین‌ها در اسندکس امکان‌پذیر است. لذا اسندکس یک پیشنهاد دیگر ما به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های صرافی ارزدیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها است.

مزایای صرافی اسندکس (بیتمکس)

  • تعداد بسیار زیاد آلت کوین‌ها
  • حجم بسیار بالای معاملات (معادل بیش از ۱۲۶ هزار بیت‌کوین در روز)
  • برداشت روزانه تا سقف ۲ بیت‌کوین بدون احراز هویت
  • امکان کشت سود DEFI  (کسب سود از رمز ارزها در سیستم DEFI  که یک سیستم پولی بر مبنای بلاک چین است)
  • اسندکس توکنی به نام بیت مکس (ASD)  دارد که به وسیله آن مزایایی برای کاربران خود در نظر گرفته. مثل تخفیف در کارمزد معاملات، یا سود در ازای استیک کردن(مسدود کردن توکن در کیف پول)

برای استفاده از امکانات این صرافی هم باید مانند بایننس از یک VPS یا VPN استفاده کنید. جزییات آموزش ثبت نام و کارمزدهای اسندکس را در چشم بورس بخوانید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها برای خرید اسپات:‌ چنجلی

صرافی چنجلی Changelly
صرافی چنجلی Changelly بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها برای خرید اسپات

صرافی بدون احراز هویت چنجلی با شعار خرید فوری و آنی رمزارزها وارد عرصه معاملات رمزارزها شد. این صرافی به کاربران امکان می‌دهد که بدون نیاز به احراز هویت به معامله رمز‌ارزها بپردازند. همچنین کاربران می‌توانند تا سقف روزانه یک بیت‌کوین بدون نیاز به هیچ‌گونه احراز هویت برداشت کنند. لذا چنجلی هم یک پیشنهاد مناسب صرافی ارز‌دیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها به حساب می‌آید.

صرافی چنجلی از دو بخش ساده و حرفه‌ای تشکیل شده‌است. در بخش حرفه‌ای کاربران می‌توانند با مشاهده نمودار تکنیکال به معامللات آنی بپردازند. در بخش ساده با ثبت یک درخواست ساده می‌توانند یک کوین را به کوین دیگری تبدیل کنند.

مزایای صرافی چنجلی Changelly

  • امکان انجام معاملات با رابط کاربری ساده و پیشرفته
  • انجام معاملات اسپات و اهرمی (مارجین)
  • ثبت نام آسان و فوری
  • برداشت روزانه تا سقف ۱ بیت‌کوین بدون احراز هویت

برای امنیت بیشتر در استفاده از صرافی چنجلی می‌توانید از یک VPN یا VPS برای ترید استفاده کنید.

بهترین صرافی ارز ‌دیجیتال متمرکز برای حجم برداشت زیاد: کیوکوین یا کوکوین KuCoin

صرافی ارز دیجیتال کیوکوین KuCoin بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها برای فیوچرز و اسپات همزمان

صرافی که بیشترین حجم معاملاتی دنیا را به خود اختصاص داده کوکوین است. کوکوین با بیش از شش میلیون کاربر در جهان رتبه پنجم مارکت کپ صرافی‌ها را دارد. صرافی کیوکوین یا کوکوین در سپتامبر ۲۰۱۷ با شعار «صرافی مردمی» آغاز به کار کرد. کیوکوین مانند بایننس در کشور سیچلز ثبت شده است. در حال حاضر کیوکوین یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال دنیا به شمار می‌رود. این صرافی به کیفیت پروژه‌های لیست شده برای معاملات اهمیت زیادی می‌دهد. چندین میلیون کاربر از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا از خدمات کیوکوین استفاده می‌کنند.

صرافی بدون وریفای کیوکوین اجازه می‌دهد کاربران بدون احراز هویت تا سقف روزانه معادل ۱ بیت‌کوین از حساب خود برداشت کنند. همچنین این صرافی کوین KCS را منتشر کرده است. کاربران می‌توانند برای کاهش کارمزد معاملات خود،‌ این کوین را خریداری کرده و در حساب خود نگه‌داری کنند. کیوکوین پیشنهاد چشم بورس بعنوان یک صرافی ارز‌دیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها است. بخصوص برای افرادی که حجم برداشت بالایی دارند.

کارمزد بسیار پایین از مزایای اصلی صرافی کوکوین است. معروف است که کوکوین کمترین میزان کارمزد در بین صرافی‌های مختلف را دارد. همینطور برای حجم معاملات خیلی زیاد، کارمزد منفی هست و وال‌ها برای معامله کردن جایزه می‌گیرند! کارمزدها و آموزش ثبت نام کوکوین برای ایرانیان در چشم بورس را حتما مطالعه کنید.

مزایای صرافی کو‌کوین (کیوکوین)

  • امکان معامله بیش از ۷۰۰ جفت ارز
  • برداشت روزانه تا سقف ۱ بیت‌کوین بدون احراز هویت
  • ثبت نام آسان و فوری
  • انجام معاملات اسپات، مارجین و فیوچرز
  • کارمزد معاملات بسیار کم
  • پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته
  • صرافی خوشنام و خوش سابقه بین المللی
  • توکن KCS برای کاهش کارمزد (مانند BNB در بایننس) و شراکت در سود صرافی. کوکوین به وسیله این توکن مزایایی مثل تخفیف در کارمزد معاملات، یا سود در ازای استیک کردن(مسدود کردن توکن در کیف پول) برای کاربران خود در نظر گرفته.

معایب صرافی کوکوین

  • رابط کاربری سخت برای افراد مبتدی
  • عدم امکان خرید با پول فیات

مانند بقیه صرافی‌ها، در هنگام استفاده از صرافی کیوکوین هم از یک VPS یا VPN با آی‌پی ثابت استفاده کنید.

بهترین صرافی ارز‌ دیجیتال غیرمتمرکز: وان اینچ 1Inch

صرافی غیرمتمرکز وان اینچ 1Inch
صرافی غیرمتمرکز وان اینچ 1Inch

صرافی‌های غیرمتمرکز، نسل جدیدی از صرافی‌های رمز‌ارزها هستند. این صرافی‌ها برخلاف صرافی‌های متمرکز، بر روی بلاکچین کدنویسی شده و عمل می‌کنند و امکان هیچ‌گونه مسدود سازی ندارند. لذا بدون احراز هویت و فقط با داشتن یک کیف پول می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. به همین دلیل وان اینچ را بعنوان یک صرافی ارز‌دیجیتال خارجی که برای ایرانی‌ها قابل استفاده است، معرفی می‌کنیم.

یکی از معروف‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز، صرافی وان اینج است. این صرافی که بر روی بلاکچین اتریوم و بلاکچین بایننس فعال است، توکن 1inch را نیز عرضه کرده است. وان اینج برای تبدیل هر کوین به کوین دیگر، ارزان‌ترین صرافی را برای شما پیدا می‌کند. سپس تبدیل را از طریق آن صرافی برای شما انجام می‌دهد. در انتها کوین جدید به کیف پول شخصی شما منتقل می‌شود. به این ترتیب نیاز نیست که ده‌ها صرافی غیرمتمرکز را برای پیدا کردن بهترین نرخ تبدیل بررسی کنید. به این ترتیب شما نرخ تبدیل مناسب‌تری نسبت به زمان استفاده از صرافی‌های مانند یونی سواپ یا سوشی سواپ و غیره دریافت می‌کنید.

صرافی وان اینچ تعداد زیادی از کیف پول‌های اتریوم را پشتیبانی می‌کند. لذا شما می‌توانید با استفاده از والت یا کیف پول خود به صرافی وان‌اینچ وصل شده و استفاده کنید.

مزایای صرافی وان اینچ

  • غیرمتمرکز بودن و عدم وجود محدودیت‌های احراز هویت
  • قابلیت اتصال به کیف پول‌های مختلف بلاکچین‌های اتریوم و بایننس
  • ارائه بهترین قیمت در بین صرافی‌های غیرمتمرکز
  • پشتیبانی از توکن‌های بلاکچین اتریوم (ERC20) و بایننس (BEP20)

صرافی بایننس

صرافی ارز دیجیتال بایننس
صرافی ارز دیجیتال بایننس

در گذشته بایننس بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها برای استفاده بدون احراز هویت به شمار می‌رفت. اما با سیاست‌های جدید بایننس و نیاز به احراز هویت همه کاربران برای استفاده از خدمات این صرافی، استفاده ایرانیان از بایننس غیر ممکن شده است. کاربران ایرانی به دنبال بهترین صرافی جایگزین بایننس می‌گردند.

بایننس یکی از بهترین صرافی‌های رمزارزها است که تعداد زیادی از آلت کوین‌های معروف را پشتیبانی می‌کند. بایینس یک صرافی خارجی بدون احراز هویت است. یعنی این صرافی به شما اجازه می‌دهد تا از پلتفرم به صورت ناشناس استفاده کنید. در صرافی بایننس برای استفاده از خدمات نیاز به احراز هویت دارید. بایننس علاوه بر ارزهای دیجیتال، دسترسی معاملات مارجین و فیوچر و آپشن ارزهای دیجیتال هم به کاربرانش می‌دهد.

صرافی بایننس در کشور سیچلز ثبت شده است. از حوزه قضایی آمریکا، چین و کشورهایی که می‌توانند اطلاعات کاربران را از صرافی درخواست کنند، خارج است. این کشورها خرید ارز بدون احراز هویت را ممنوع کرده‌اند.

مزایای صرافی بایننس Binance

  • تعداد مناسب کوین‌ها
  • دارای انواع رابط کاربری (ساده-حرفه‌ای)
  • امکان معاملات آتی (فیوچرز) و آپشن
  • حجم بسیار بالای معاملات
  • امکانات سفارش گذاری پیشرفته (stop-loss و take-profit)
  • وجود صندوق بیمه صرافی بایننس برای پوشش زیان‌های احتمالی ناشی از حملات هکرها و …

معایب صرافی بایننس Binance

  • عدم امکان استفاده بدون احراز هویت

فراموش نکنید هنگام استفاده از صرافی بایننس، حتما از یک وی‌پی‌ان (VPN) یا وی‌پی‌اس (VPS) استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است اکسچنج بایننس از شما درخواست احراز هویت کند و با مشکل احراز هویت بایننس مواجه شوید. احراز هویت در بایننس اگرچه بسیار ساده می‌باشد و با ارائه یک مدرک احراز هویت قابل انجام است، اما امکان آن برای کاربران ایرانی فراهم نیست.

صرافی کوینکس

کوینکس از سال 2017 و در هنگ کنگ فعالیت خود را آغاز کرد. این صرافی با محیط فارسی و تولید محتوا به زبان فارسی پشتیبان خوبی برای کاربران ایرانی است. کوینکس را می‌توان رقیب اصلی کوکوین دانست. احراز هویت در کوینکس اختیاری است و الزامی برای احراز هویت نیست. این صرافی رتبه 55 در بین رنکینگ صرافی‌ها را به خود اختصاص داده است. کوینکس هم توکن خود با نماد CET را عرضه کرده است. البته که CET را نمی‌توان استیک کرد.

صرافی کوینکس جایگزین بایننس

مزایای صرافی کوینکس

  • پشتیبانی بیش از 350 رمز ارز
  •  پشتیبانی آموزشی و تولید محتوا به زبان فارسی
  • سقف برداشت بدون احراز هویت روزانه ۱۰ هزار دلار، سقف برداشت با احراز هویت روزانه یک میلیون دلار
  • کیف پول اختصاصی امن  و آسان  viawallet
  • انجام معاملات اسپات (معاملات فوری) ، مارجین (معامله با اهرم) و فیوچرز (معاملات آتی)

معایب صرافی کوینکس

  • پشتیبانی نکردن از ارزهای فیات
  • عدم پشتیبانی آنلاین از طریق چت یا تلفن

جدول مقایسه صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها

در جدول زیر، به مقایسه امکانات صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی در یک نگاه پرداختیم. مروری بر مطالب گفته شده در این مقاله به صورت خلاصه در این جدول آمده‌است. با نگاه به این جدول می‌توانید گزینه مطلوب خودتان را از لیست صرافی ارز‌دیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها انتخاب کنید.

نام صرافیسقف برداشت رمزارز بدون احراز هویتتعداد جفت ارزهای قابل معاملهنیاز به VPN یا VPSمعاملات مارجینمعاملات فیوچرزمعاملات آپشنشروع فعالیتکشور ثبت شرکت
بایننسغیرممکنبیش از ۱۲۰۰داردداردداردداردجولای ۲۰۱۷جزایر کیمن
اسندکسروزانه ۲ بیت‌کوینبیش از ۲۵۰داردداردداردنداردآگوست ۲۰۱۸سنگاپور
چنجلیروزانه ۱ بیت‌کوینبیش از ۹۰داردداردنداردنداردجولای ۲۰۲۰سیچلز
کوکوینروزانه ۱ بیت‌کوینبیش از ۷۰۰داردداردداردنداردسپتامبر ۲۰۱۷سیچلز
وان اینچ
نامحدودبیش از ۹۰۰نداردنداردنداردنداردمی ۲۰۱۹غیرمتمرکز
کوینکس روزانه ۱۰ هزار دلاربیش از ۴۵۰دارددارددارددارددسامبر ۲۰۱۷هنگ‌کنگ
جدول مقایسه صرافی ارزدیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها

جمع بندی صرافی ارزدیجیتال خارجی برای ایرانی‌ها بدون احراز هویت

ارزهای دیجیتال در ابتدا برای حفظ محرمانگی دارنده ساخته شدند. اما دولت‌ها و بانک‌های مرکزی بدلیل مسائل پولی و مالی صرافی‌ها را مجبور به احراز هویت کاربران خود می‌نمایند. دلیل اصلی این موضوع جلوگیری از پولشویی و یا جلوگیری از فرار مالیاتی است. با این وجود، بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارجی خدمات صرافی را به کاربران بدون احراز هویت هم ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بدون احراز هویت معمولا به دو روش انجام می‌شود. روش اول تغییر کشور محل ثبت صرافی است. روش دوم ارائه خدمات بدون احراز هویت با محدودیت‌های سقف برداشت به کاربران است. صرافی‌های غیرمتمرکز که نسل جدیدی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال هستند،‌ برخلاف صرافی‌های متمرکز نیاز به احراز هویت ندارند.

با وجود تمام محدودیت‌ها، کاربران ایرانی از خدمات صرافی‌های ارز دیجیتال بین‌المللی استفاده می‌کنند. صرافی‌های نام برده شده مانند کوکوین، اسنداکس، چنجلی، وان اینچ نیز در بین کاربران ایرانی محبوبیت دارند. اما باید همیشه در نظر داشت که اطمینان از خوش‌نامی و صحت عملکرد صرافی ارز‌دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کافی نیست. نگهداری رمزارزها در کیف پول‌های خارج از این صرافی‌ها، از پیش نیازهای اساسی سرمایه‌گذاری در این بازار است.

اخبار و تحلیل‌های بیت‌کوین و اخبار و تحلیل‌های اتریوم و بقیه ارزهای دیجیتال را در چشم بورس بخوانید

نکات، پیشنهادات و سوالات خودتون رو درباره صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. اگر از امکانات صرافی ارز دیجیتال دیگری بدون احراز هویت استفاده می‌کنید، آن را به ما معرفی کنید. انتخاب صرافی ارز‌دیجیتال خارجی برای ایرانیها دشوار است. متخصصین بلاکچین چشم بورس صرافی‌های دیگر را هم بررسی کرده و در صورت امنیت،‌ به کاربران معرفی می‌کنند.

محتوای این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برای ثبت امتیاز روی یک ستاره کلیک کنید

متوسط امتیاز: 4.3 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 33

تا حالا امتیازی ثبت نشده. اولین امتیاز رو ثبت کنید!

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

مقالات مرتبط

۶ پاسخ
  1. با سلام خدمت تحقیق کنندگان رمزازها و با تشکر از مدیرمحترم سایت که با مقالات باعث افزایش آگاهی مخاطبین گردیده بنده هم تصمیم گرفتم که تجاربم رو در رمزارزها و ترید در اختیار علاقمندان بگذارم که بتوانم کمکی کرده باشم که حداقل راه بنده را نرفته باشند و زودتر بتوانند به هدف خود برسند ببینید دوستان بنده هم مثل شما اولیل راه که بودم داعم دنبال تحقیق و مطالعه بودم که بتونم استارت ثبت نام و معامله رو در رمزارزها شروع کنم . روی خیلی صرافیها مطالعه کردم صرافیها در ایران هر کدام مزایا و معایبی دارند. فقط بخاطر اینکه شما هم مثل بنده وقت گرانبهاتون از دست نره و بتونید به زودی نتیجه بگیرید ۳ صرافی برتر؛ از تقریبا ده صرافی که عضو بودم و ترید میکردم رو معرفی میکنم خدمتتون *تجربه را تجربه کردن خطاست* اومیدوارم که با تجارب بنده مسیرتون به هدفتون نزدیکتر بشه ‌.

    صرافی نوبیتکس که ۲۴ ساعته میتونید ترید کنید$برای تمام ارزهایی که پشتیبانی میکنه کیف پول داره $اپلیکیشن هم دارد $ سفارش گذاری که خیلی مهمه هم داره $ فقط اینکه تقریبا از ۱۵ ارز بیشتر پشتیبانی نمیکنه که این ۱۵ ارز در صدر رتبه بندی رمزارزها هستن ؛

    اینم لینک صرافی نوبیتکس برای دوستان علاقمند

    https://nobitex.ir/signup/?refcode=298687

    صرافی چنج کن بیش از ۳۰۰ ارز رو پشتیبانی میکنه $ارزهایی که پشتیبانی میکنه کیف پول هم داره میتونید برا ترید همونجا ارزتون رو نگه دارید$ ۲۴ ساعته میتونید ترید کنید $ برای تمام سیستمها اپلیکیشن هم دارد $ سفارش گذاری میتونید برای چند ارزی که خودش معرفی کرده انجام بدید .

    اینم لینک صرافی چنج کن برای دوستان علاقمند

    https://changekon.com/?ref=21uhv79q

    یه صرافی خارجی هم معرفی میکنم خدمت علاقه مندان؛ که تنها صرافی هستش که ایرانیها میتونن احرازهویت و کار کنن ، به ۴۰ زبان از جمله فارسی هم هستش و تا حالا تحریم نشده ! صرافی کوینکس هستش که در بین ایرانیها خیلی محبوب شناخته شده یجورایی بایننس ایرانیهاست ، کلیپهای آموزش فارسی و متنهای زیادی در اینترنت میتونید سرچ کنید و ببینید که به راحتی میتونید ترید کنید .

    صرافی کوینکس دیگه ضعفهای صرافیهای ایرانی رو نداره و کامل هستش(آپ داره ٫ ۲۴ ساعته هستش ٫ سفارش گذاری دقیق و متنوع داره ٫ ارزهایی رو که پشتیبانی میکنه کیف پولشون رو داره ، توصیه میکنم در هر صرافی که قراره هولد کنید یعنی اینکه یه ارز رو برای دراز مدت بخرید از کیف پول مطمعن استفاده کنید درسته که کارمزد داره ولی خیالتون راحته

    اینم لینک صرافی کوینکس برای علاقمندان :؛ که توصیه میکنم بخشی از معاملاتتون در یکی از صرافیهای ایرانی باشه و بخشی در صرافی کوینکس :؛ دلیلش رو خودتون بهتر میدونید😌😏

    https://www.coinex.com/register?refer_code=hbaeg&lang=en_US

    در رمزارزها خیلی خوب میتونید سود کنید با معاملات و نوسانگیری خوب ، پورسود باشید عزیزان

    1. به نظر بنده بهترین صرافی خارجی موجود کوینکس هست.
      چون هم احراز هویت نیاز نداره
      هم امنیت مالی داره
      هم اپلیکیشن داره
      زبان فارسی هم که پشتیبانی میکنه
      خودم هم دارم استفاده میکنم و راضیم
      در ضمن میتونید با لینک من هم ثبتنام کنید تا تخفیف کارمزد بگیرید
      https://www.coinex.com/register?refer_code=hbaeg

    2. واقعا قصدت به اشتراک گذاری تجربه و کمک به تازه واردها بود یا دادن رف کد و پر کردن جیب خودت؟اینکه رف کد بدی هیچ اشکالی نداره ولی اینکه هدفت ازین کار رو به دروغ بگی کمک به مخاطب کار قشنگی نیست

    3. چقدر دلسوزی شما مهربون

      حدا نسل شما فریبکارا رو نابود کنه

      قرار نیست بخاطر کمیسیون گرفتن سر ملت شیره بمالی

      اتفاقا خطرناکترین صرافی خارجیه
      که امکان بالا کشیدن پول ایرانیا رو بخاطر طرح مسله تحریم داره
      این ثبت نام با مدرک ایرانی هم اصلا کار جالبی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *